Fått en utmaning av Örnen!

Denna utmaning kom från ÖRNEN

Tre saker som alltid finns i min/mitt......

Kylskåp:
Cola zero, mjölk, maltvinäger
Frys: Färdiga mat lådor, glass, köttbullar
Skafferi: Spagetti, godis, mjöl
Handväska: lip gloss, plånbok, nycklar
Sminkväska:  Maskara, ögonfranstång, ögonbrynsfärg
Badrumshylla: Ansiktsrengöring, tankräm, tops
Förråd: Massor från förr, baby leksaker, skor
Hjärna : pojkarna i mitt liv,  Vänner, familj
Jackficka: en halv ädelseten som ska bringa ekonomisk tur, kvitto, mobil
Kryddskåp: vitlöks salt, örtsalt, mos och pommes krydda
Barskåp: har inget barskåp, men vi har vin, champange, vodka på "sprit hyllan"
Köksbänk: kaffebryggare, micro, vattenkokare

så där vet mi lite mer om mig.... kanske spännande, vad vet jag

tjing

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0