Två LO, en "ny" och en "gammal"

Ibland så påbörjar jag en LO, sen så tar det stopp och det händer inget mer. Så var det med den första här. På började den i maj förra året ... mmmmm det är sant.
Ett foto på pappa och Smurf när de åker rutschkana. En härlig dag vi tre hade ute i den nya goa solen.
Har Många kort från samma dag och tilfälle så det kommer komma fler LO el light scrappade sidor med de fotona.

Pappret är så mönstrat och glatt i sig, så jag ville bevara så mycket som möjligt av det, Min kännsla var att pappret matchade perfekt till kännslan i bilden, glädje, värme, kärlek, gos och bus.
Vet dock ej var pappret är ifrån.. Bandet med stjärnor är nytt från Prima, ticketsar är fr Tim holtz, det röda nätet har jag ingen aning om var det kommer ifrån... brads stjärna och hjärta har jag fått av Petra. Titeln är stansad i CS med alfabetet chandeliere fr QK.



Nästa LO började jag med när det var scrapkryss så den har inte legat så länge....
Men jag funderade på titeln och typsnitt etc....
Så kom det... och Petra hade lånat hem chandeliere från Arkivet så hon stansade detta för mig precis som med den förra!


Smurfen är en liten Kaffe latte unge! Åka spårvagn till stan och ta en kaffe hos Johan på Espresso House det är något av det bästa han vet!
Detta kortet är i från december när vi var på stan med pappa, mormor, moster, morbror och kusin.
Kaffe Latte och en choklad boll det är fest!
Det är CS papper och Bazzil scalloped CS, det östrade vet jag ej.... Prima blommor, stickles chalk och journalingen kommer från MM, brads fr Panduro.

That is all for now

Kommentarer
Postat av: Örnen

Fiiiina!!! chandeliere är såå snyggt! Väcker ha-begär :-D

JAg har också bloggat en rutchkane-LO idag :-)

2009-03-27 @ 12:19:37
URL: http://ornen.blogg.se/
Postat av: Petra

LUVely!!!!

2009-03-29 @ 18:55:19
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0