Semlornas tid för 2009 är förbi...

Semlor är gott!!
Men hur kan egentligen torr kardemumma bulle, mandelmassa och grädde vara så gott  ????
Men det är det...
för mig blev det totalt 4 semlor i år...
Kan säga att den minnsta personen i Smurf familjen ÄLSKAR SEMLOR
här är tre foton som kommer hamna på en framtida LO !! !!


men nu är det slut på semlor för i år... kanske är det den korta perioden som gör dem så goda... kort, intensivt, fett och härligt!!!

Fyller år på fredag, japp fredagen den 13e i år... otursdag tycker många, men för mig kan bara siffran 13 bringa lycka!!!  Så på lördag blir det lite födelsedags fika med de närmsta.... Mojje som ska göra vår bröllops tårta kommer göra födelsedags tårtan så den kommer garanterat inte smaka gott

Ha det gott i vår vädret, ska ta mig ut på en promenad nu!


Kommentarer
Postat av: Örnen

Hihi vilka härliga bilder! Sån tröjja har Gustav också (intressant va?? ;-))

Grattis i förskott vännen!

Kraaam.

2009-03-12 @ 19:46:10
URL: http://ornen.blogg.se/
Postat av: Flisa73

GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS............

på födelsedagen!!!!!!!!!

Kram Anna

2009-03-13 @ 16:00:43

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0