En Karl har fylt år...

Ja, vår vän Karl har fyllt år!
Var inne i Lenas blogg för ett tag sedan och fick inspiration till Karls födelsedags kort där -

här kommer min tolkning av hennes kort



det är Chandlier QK alfabete, not stmpeln vet jag ej var den kommer i från, muffinsen är en ny fr Magnolia, papprena är  helt anonyma för mig, de är köpta på scrappiz en blandad kompott av kort i 15*15 cm... Muffinsen är distress målad, lite 3D lackat, chalkat mm...

Jag har fått se ngr av korten på en dansande Karl från bröllopet i somras och med en av de fotona i tanken blev det detta kortet, trallandes på Han går som en Karl, han ser ut som en ....
Muffinsen fick vara med för han är en choklad  älskare precis som jag... och tyvärr missade han mina choklad cup cakes när jag gjorde dem sist....

Det var allt för denna gången

Kommentarer
Postat av: Catarina

Han blir säkert jätteglad för det personliga kortet.

2009-03-19 @ 15:21:54
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: Petra

Me like a lot!! Gud va snyggt det blev o tänk att jag har ett finger med i kortet oxå. Om än den tråkiga biten :)

Ses i möra min vän och då måste vi fota mycket så vi kan scrappa bilderna tillsammans.



kram kram

2009-03-20 @ 20:48:46
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0