En enkel LO på min älskade lille smurf

brukar bli rätt mycket med papper, decos mm på mina LO...
beslutade mig för att bara ta upp färgerna som är i fotot och ha allt på ett vitt CS...
Här är resultatet



jag har använt mig av band från olika märken, tom ngr är band som jag klippt av från toppar jag köpt... Sen är det knappar och två hjärt brads... lite floss i knapparna... Titeln minns jag ej var de stickersarna kommer ifrån, men jag har köpt dem på InEx i Göteborg...
Alltså inget chalkat, inget rivet, inget mönstrat papper.... inga blommor.......

nattis på er


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag säger bara - ME LIKE ALOT

kram vännen

2009-03-10 @ 23:15:30
URL: http://petraspyssel.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0