Anna, Lisa och Marit, TACK för super trevligt pyssel sällskap!!!

Här kommer några LO´s som jag har skapat i mycket trevligt sällskap!!

Detta är ett foto på min mamma och mig 1979 så jag är nästan 3 år på bilden, har denna jätte fint inramat på väggen, men har även velat scrappa det, så i torsdags slet jag upp baksidan på ramen in med fotot i scannern och sen in i PS !!!
Ramen är hel och intakt och hänger på väggen igen


Här är  LO´n med fotot från 1979 och ett foto på min son och mig 2008 när han nästan är 3år...



Nästan uteslutande papper fr SassaFrassLass, T. Holtz biljetter, mme "överskrift" Prima blommor, band, skruv brads, lite chalkat, lite rivet lite blingat ...

---------------------------------------------------------------------------------------------


Ett foto på mig och Smurfen när han är lite mer än 2 månader, ett foto jag älskar så mycket på oss två. Ett av mina absoluta favoriter! Minns stunden som om det var idag. Precis ammat och Smurfen är nöjd o mätt, vi gosar och jag minns tom hur gott han luktade, vam och go bebis!




Titeln En Stund som inte går att beskrivas med ord... Ja, så är det... eller jag hade kunnat skriva en hel saga på LO´n  men det är inte en överskrift... Lisa, Anna och Marit frågade vad är fotot för dig och så "kläckte" jag denna meningen och det fick bli titeln, tur att jag har vänner som äger en dymo så jag kunde få med texten på Lo´n !!
Papper och en del av blommorna och pärlorna kommer från Arkivets kit en "Riktig prima".

---------------------------------------------------------------------------------------------


Solig fredag i Maj 2008, min son och hans kusin, jag har flera bilder från samma dag som också kommer att bli en LO. Så härliga varma vår bilder! Vi hade en helg med min syster och son hos oss och vi njöt av vår vädret, åt glass, åkte älvsnabben till Eriksberg och bara mös!!!




detta är gjort efter en 3 foto skiss som Scrapperiet haft! letade i min pappers hög och hittade papper direkt!  Titeln blev enliten titel (biljet med cred till mirabylle) FANTASTISKA BARN !!! Ja, för det är de, världens mest fantastiska barn, det skiljer 3 år på kusinerna och de är Bästisar!  Det är rivet, chalkat, easer journaling stämpel, band, bling QK jax och ett filt hjärta som jag fick av Anna som blev pricken över I....



Jag har några halv färdiga projekt också, inte mycket som ska göras med dem, men de kommer upp en annan dag!
Nu ska jag se om jag kan pyssla lite med ett lite läskigt pappar jag fick av Anna ..... har en plan .....

ha det gott alla
och tack för titten


Kommentarer
Postat av: ida/tatoo rosen

ojojoj va mycket fint du fått gjort!

2009-03-02 @ 13:56:52
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: Petra

Gillar dom alla 3, men favvo fotot är ju det 2:a på dig & smurf som liten.

Ska snabbt kika in på Arkivet innan jag hämtar Liam för det har kommit in nya varor :D



KRAMAR

2009-03-02 @ 14:50:37
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: nancy

Jätte kul att se dig .visst hade vi alla roligt på kryssningen ;)

vad mycket fint du fick ihop. Jag vet att de finns mer... att se ;)

Ha en bra dag

kram

2009-03-02 @ 15:25:30
URL: http://pinknanc.blogg.se/
Postat av: Örnen

Tack för en härlig helg! Jag tokgillar verkligen "En stund".:-)

2009-03-02 @ 16:52:56
Postat av: pyttisens mamma

vad roligt att få se det fina som du gjort!

2009-03-02 @ 18:55:57
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com
Postat av: flisa73

Tack själv för en härlig pyssel träff!

Lisa berättade att du fått min mailadress så vi hörs!

Kram Anna

2009-03-02 @ 21:46:30
URL: http://flisa73.blogspot.com
Postat av: Petra

Det kom in varor från Prima idag!!! Och det kommer säkert mer under veckan,ahh jobbigt. Hann inte springa in idag så jag tar en snabbtitt på lunchen i morron. Berättade för Liam att vi ska få träffa dig och smurfen i veckan. Liams reaktion - Va, är han en smurf??? Är han blå?? Jag höll på att trilla ur soffan så mycket skrattade jag.

KRAM

2009-03-02 @ 23:18:35
URL: http://petraspyssel.blogg.se/
Postat av: mojje

ja, du.... tusen tack för en lång och mysig helg!!!! Krams

2009-03-04 @ 19:44:23
URL: http://iskristaller.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0