Nu är den gjord!

Lite annat än pyssel här inne!
Jag gjorde ett inlägg för ett tag sedan med en Poppy/Vallmo....
En tatuering...
Nu är den gjord!! !! !!
Shit vilken grej!
Den vart mkt större än jag tänkt mig, men det var en coverup som jag gjorde så det fick bli den storleken som krävdes.

I tisdags kom Jossan med Johanna, detta är hennes sambos syster dotter som har tatuerat ett tag! Hade fått se "min" skiss och några av hennes andra alster, så jag var spänd!

Så hemma i köket lutandes över en köksstol i den bekvämaste ställningen jag kunde hitta...
Jag lyckades bli avslappnad och på lite mer än 1h så var tatueringen färdig!

här kommer bilder på hur den såg ut när den var elt färsk!!!


Hel figur! Den ser mycket större ut än vad den är när man ser den live, men visst det är ingen liten nasse längre...


Lite mer detalj nära bild!
Super snygg tycker jag!
Fick tom ta av mig på dagis i onsdags och i dag  de är så söta alla fröknarna på Ängen och Blomman!!!

Så jag väntar spänt på att den ska läka så jag kan visa upp den, men hög solskyddsfaktor så klart!!!


Tjing

Kommentarer
Postat av: pyttisens mamma

Vad fin den var!

2009-07-05 @ 21:58:36
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0