Skapar och skapar.... WoW



Ja jag skapar...
Helt galet... nu är det 4 LO på bara ngr dagar och då har jag inte gjort en LO sen Jesus gick i kortbyxor....
Två är faktiskt efter skiss och Scrap lift i från scrapbooking mm.... Funderar på att skicka in dem... men jag vet inte, skulle de vilja ha ngn av dem så måste de ju skickas och tja... posten och sen posten igen, känns lite farligt...
Så jag får se vad det blir av det!

Sen så vill jag ju blogga allt nu när jag är på G !!

Har spanat lite på nätet med, fram tills nu så har jag ignorerat allt vad rea i butikerna heter... men idag så fick jag en flipp... men vem kan motstå 50% ???? Inte jag i alla fall

Haft mojje här idag och vi satt och bubblade och scrappade i ngr timmar! Så mysigt!! De var inte igår vi gjorde det. Tror att sist vi pysslade var när vi mass-producerade till hennes bröllop i somras... så vi snackar om Jesus och de dära kortbyxorna igen

Nej det är väl dags att krypa ner under täcket...


ps imorgon är det bara 222 dagar kvar till dagen B  *coolt* ds

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0