Jag har gjort det...

Ja, jag har gjort det....
Jag har mailat in två bidrag till Scrapbooking-mm....
Så får vi väl se vad de svarar och om jag kanske jhamnar i maj/juni numret *spännand*

Riktigt nöjd med båda LO:na... Skiter i vilket egentligen om jag kommer med eller ej, för det har fått mig att börja scrappa igen ! Men klart att det hade varit kul om de hade gillat dem och velat ha med dem!
Men om så blir så kommer jag ju inte kunna blogga dem på välditt länge...

Annars så sitter jag och små pysslar lite idag, gör ngr motiv till 9 kort.....
Kul, kul,
Det ena är ett födelsedags kort fom Nicoline ska ge till sin M2b från henne och deras baby (hunden) Don! Resten är hemliga

hehehe

KRAM

Kommentarer
Postat av: nicoline

Og kortet kommer til å bli shitsnyggt!!!

2009-01-16 @ 09:42:53
Postat av: Örnen

Vad kul att du har skickat in :-)

2009-01-16 @ 19:18:07
URL: http://ornen.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0