Utmaning av TR

TatooRosen/Ida har utmanat mig

REGLER
1.Länka till den som utmanade dig.
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv.
3.Utmana sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,
så de uppmärksammar att de blivit utmanade!

Så här kommer då 7 sanningar



1. Jag älskar Smurfen och min blivande man mest av allt på denna jord!!!

2. Spenderar för mycket med tid vid datorn.

3.är väldigt svag för Bling bling.... påde i smycken och när det gäller pyssel

4. Jag är väldigt bra på att stöka ner...

5. Jag fyller hela *harlek* 32 år om 1 månad och en dag, fredagen den 13e (nästan lika hemskt som filmen )

6. borde tänka på figuren... vit klänning som ska passa i augusti.. men choklad är så gott =INGEN KARAKTÄR (när det gäller choklad)

7. Jag vet hur många fruar  HenryVIII  hade och hur han "gjorde sig av med dem..... "divorced, beheaded, died, divorced, beheaded, survived"....



Utmanar

Mojje
Örnen
Petra
Nancy
PyttisensMamma
Carolina
Larvpyssel



Kommentarer
Postat av: Carolina

Utmaningen är antagen o upplagd :)

2009-02-12 @ 11:42:38
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0