Crop på Scrappiz....

Ja, det har varit Crop på Scrappiz i några dagar nu!
Massor med härliga utmaningar...
tyvärr är ju min energi och inspiration rätt kass...
utav 8 olika utmaningar som jag föll för så har jag lyckats göra två kort. Inte så olla kanske men det är väl inte det "vackraste" jag har gjort..

Ett kort som blommar kommer här


Det skulle vara blomma alt blommor med på kortet... jag tycker så mycket om denna stämpeln så den fick bli grunden för kortet "Friends are the flowers in the garden of life" vilket jag tycker är väldigt sant. Stämpeln är fr Eureka stamps, div blommor fr prima, brads, bling "egen biljett" med tack till Mirabylle (ni finner henne bland mina länkar). Mönstrat papper, CS lite chalkat...

Sen så har vi ett kort som skulle ge en kännsla av våren


Skulle ge vår kännslor... hÄngel "larva" målad med distress ink, QK REW blomma, prima blommor, div mönstrat papper, CS, bling, stickles, "egen" biljett (se cred ovan), calkat.

Så helt otroligt men lite skapat

ha det gott

Kommentarer
Postat av: Martina

Fina kort.Härligt med ett kort som går i gult. Jag gillar biljetterna som du har på dina kort.

2009-02-23 @ 12:15:16
URL: http://martinars.blogg.se/
Postat av: mojje

åh, så vårigt och härligt!! blir ju alldes glad av all gul färg!

2009-02-24 @ 19:47:40
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/
Postat av: lekrummet

kom med tips och ideér på vår hemsida // lekrummet

2009-02-24 @ 22:12:00
URL: http://lekrummet.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0