Opyssligt... men vackert

har lite juligt som inte kan bloggas ännu... kommer längre fram!
i morgon ska jag och älsklingen ut till lite olika butiker, ska fixa julklappar till Smurfen, bara njuta, fika och ha det trevligt!
Annars så är det en dop present som ska inhandlas, Lille Konrad som föddes i September, jag har fåt äran att vara hans Gudmor och då vill jag så klart ha en speciell present som till mina andra små gudbarn... o Konrad han är extra speciell, jag var med när han föddes *ler*
men vad jag har för plan kan jag inte skriva här, för hans mamma är här inne rätt ofta!!
När jag var på stan och spanade så hittade jag en massa fina saker, det verkligen väller fram från alla hörn så här års! Svag för smycken är jag och jag tog en titt på NK och deras smyckes avdelning (den man vågar titta på) och hittade bla detta...
Det är hjärtan hängen som är lås, de kan fästas i armband eller halsband... Varje hjärta har sitt namn och betydelse, för att passa mottagarens personlighet etc! Väldigt sött tycker jag och romantiskt så klart!
Nu är det åter till Lusse katterna

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0