nu börjas det inför jul...

idag så fick jag startat med att färglägga jul motiv... börjar inför de kommande julkorten! Tja det är i mitten på september och tiden går så fasligt fort!!

Blev ngr Magnolia av äldre modell, hänglar och min nya fina Whipper snapper snögubbe stämpel!!

Dessa lär dyka upp här i bloggen innom kort!!

idag fick jag även gjort färdigt kortet till Ulla på jobbet! Ulla fyller 60 år, jobbar heltid, har 13 får/lamm, en hund, två katter, x-antal kyckligar, hönor och en tupp... dessutom har hon ett gäng fiskar... hon odlar och fejar och har fullt upp...
Så med hÄnglar och magnolier fick jag till det! Ska fotas i bra ljus bara för att kunna bloggas!!

Sleep tight, don´t let the bed bugs bite!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0