Diverse kort som skapats i veckan!

Här kommer ngr blandade kort som jag har knopat i hop ihop veckan!
Kan vara bra att ha lite blandat "vanliga" kort nu inför den stora jul produktionen!!


hÄngel flicka, REV fjärill, REV mini book, QK mini tags, floss, stickles,chalks, Autumn leves swirls, band, prima, färglagda motiv är med distress ink.

närbild på 3D

Whipper Snapper muse (ny i min stämpel familj) CB hjärta, CB frimärke med emboss, Prima, Tags fr CB, chalks, stickles och färglagt med distress ink.

3D effekten

Prima fågel, prima blommor, Sass Frass Lass papper, Autumn leves svirls, easer biljett, ängeln vet jag ej var den kommer ifrån ... chalks och stikles.

3D effekten

House Mouse (ny i min stämpel familj) Målad med distress ink, BK fästen, REV mini book blad, band, chalks och stikles.

Nästa inlägg med mina Alster hoppas jag att det är det första julkortet!!



nu ska jag och "Smurfpappan" ta och slappa i soffan!
Ha det gott
*KRAM*

Kommentarer
Postat av: Pyttisens mamma

Riktigt fina kort du har gjort sen mitt förra besök!!! :)

2008-09-14 @ 00:10:20
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com
Postat av: mojje

...nej, igelkotten är med distresserna.... Pennorna är ju mkt starkare i färgen... :-)

2008-09-14 @ 13:20:53
URL: http://mojmojmopj.blogg.se/
Postat av: Örnen

Wow vad mkt snyggt du har skapat!!

2008-09-14 @ 20:28:52
URL: http://ornen.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0