Bröllops kort!

Gittan skickade mig ett kort om att hon ville ha ett av mina kort till ett brudpar hon känner!
De cyklar mycket, har två röda abessinier, och hon fotar mkt och är otroligt duktigt!!  Mer än tusen ord

Kanske aningens otraditonellt bröllops kort! Men jag utgick ifrån de tips jag fick om brudparet och Gittan ville ha ett kort som speglade dem!



pojke och flicka på cyckel fr senaste hÄngel paketet, katterna är ifrån ett äldre kit som sitter i en korg tillsammans,Sen så är det färglagt med distress ink, stickles, marissa siffror, QK hjärta, band, bling.

Ha det gott

Kommentarer
Postat av: Pyttisens mamma

Mycket fint du har gjort på sistone! Och underbara bilder på dig och sonen :)

2008-10-18 @ 23:35:30
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com
Postat av: mojje

hur charmigt som helst ju! De kommer att älska det!!

2008-10-20 @ 18:10:13
URL: http://mojmojmoj.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0