Vi har haft DT träff på Arkivet = Underbart!!

Får börja med att tacka Tarja, du underbara människa vilken kväll och vilken mat *dregglar* såå roligt, mysigt, härligt!!! TACK image465

Det är ett härligt gäng tjejer som kortar och scrappar!! Våra Dt mammor lika så!!

Vi fick under dagen och kvällen testa på lite olika grejer, fika tårta, bulle o kaka... smågodis... och så fick vi Italiensk buffé som fortf får mig att dreggla vid tanken, och så fick vi pyssla på egen hand! Vi fick prova helt nyinkomna prylar, och hade massor med trevliga grejer som vi fick vraka bland o använda!!! Härligt, detta är nog som himlen image464

Bland annat så gjorde vi en liten canvas, som man kan ha som kom i håg tavla!!
Här är min
image466
Canvasen är 20*20 målad med metallic akrylfärg, sen så har jag använt rosa crackle paint, fick inget bra kort på detta dock.
     
Lite närbilder på 3D effekten, blommor fr Prima och QK Rev fjärill, mini klädnypor, gem och band ifrån Arkivet.

Sen så gjorde jag en LO med ett foto på min syster Hanna och mig på min 30 års dag. Har velat göra ngt med detta kortet sen det togs... älskar det helt enkelt!!! !!!
Att LO:n sen blev precis som jag tänkt mig gör inte det hela sämre
image470
Här kommer den
image471
Papper, Bazzil, sen är det mönstrade fr Maya designs vänner serie, rubons, QK Rev fjärill, Fiesta typsnitt, tagen är fr bosscut. Chipboard hörnen minns jag inte var de kommer ifrån.

image472
Närbild på 3D effekten!
Denna LO:n finns nu ävet inne i Arkivets fysiska butik, kommer ev upp i deras blogg med.

Bild på oss DT tjejer, (dock fattas Petra och Paula)
image475
Tack igen alla tjejer för en super trevlig kväll image473

Kommentarer
Postat av: Tarja

Tusen tack själv! Gud så fin din LO är. Du fick verkligen till det. Ha det så kul på onsdag oxå:) kram Tarja

2008-05-18 @ 21:27:15
URL: http://arkivet.blogg.se
Postat av: Ida/tatoo rosen

Guuud så fin lo med systera din är!!! Förstår ayy du blev nöjd med den! Canvasen var mycket fin den oxå!

2008-05-18 @ 21:39:31
URL: http://omida.blogspot.com
Postat av: justmystica

Jättefin LO med din syster!

2008-05-19 @ 01:29:46
URL: http://cancermamma.blogspot.com
Postat av: mojje

Den är ju bara såå fin...din LO!!!

Och japp...Attans så skoj vi hade det i lördags..
*myys*

2008-05-19 @ 15:42:33
URL: http://mojmojmoj.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0