Min lilla pysselmyra !! !!

image474

Min lilla pyssel myra !!
Smurfen han gillar att måla... mååååla, mååååla, mamma vill mååååla nuuu... och så kommer han med sin spindelmannen låda där han har sina stämplar, pennor, kritor o glitter lim!
Här har jag inget mösntrat papper alls utan det är Wilhelms ena alster som får vara mönstret, det är den stämpel fr Penny Black som är från Arkivet!

jag har använt QK myror, Finale REV, band knappar och så är det stämplade ord med dymo!

LO:n finns nu Live inne i Arkivets butik och kommer nog ev också hamna i deras blogg image487

KRAMAR

Kommentarer
Postat av: Ida/tatoo rosen

Åhh så sött!!! Moa gillar oxå att måla så idag handlade jag en vattenfärgslåda till henne som hon fick pyssla med ett tag :-) Vi får ha en pysselträff där barnen får pyssla oxå!!!
Jättefina kort oxå! Gillar det med hästen :-)
Kram

2008-05-19 @ 21:00:09
URL: http://omida.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0