hej, hej

jag har ju målat med akvareller och akvarell pennor... men min vän mojmojmoj hon målar med distresser, självklart fick jag testa och måla med hennes... och tja vad kan jag säga... fastnade ... helt otroligt trevliga att måla med... fick ngr dyrbara droppar av alla hennes färger att ha hemma och måla med..
så nu idag fick jag mitt paket med mina alldeles egna distresser image333

Funderar lite på om jag ska göra en top 10 över 2007 och mina egna alster som Örnen och mojmojmoj har gjort, en kul grej tycker jag!

Annars så är idag första dagen som Smurfen är på dagis sen innan jul... Älsklingen han jobbar och jag gör bara INGET alls... slappar och tar det lungt! Är sjukskriven igen image334 och känner mig helt utmattad efter jul och nyårs helgen, haft ca 1 dag som vi bara har varit sen den 20 december. Nya mediciner tar på krafterna att ta, biverkningar och annan skit ...

ja ja vad är en bal på slottet ???

ha det gott alla
image335

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0