Fredag fm

Hej hej

Vi hade det så mysigt hemma hos Örnen igår! Vi vart 6 st pyssel tjejer totalt! Mojmojmoj, Örnen, Jeppa, Glass, Tatoo Rosen och jag!!

Det stansades, stämplades, klipptes, målades och SKRATTADE det gjorde vi!!

Sen så fikade vi goda smörgåsar, saltapinnar, vindruvor, alladin choklad och självklart Cola Zero!!

Jag stämplade mest motiv, tittade över min lilla skrämda hög med kort och insåg att jag måste fixa flera..... och då fattades en massa motiv i min samling, har ju bara varit fokus på jul de sista månaderna!!

Kameran glömdes hemma så inget fint kort att förgylla inlägget med .. .. ..


image355
ha det gott i regnrusket

Kommentarer
Postat av: Örnen

Fnissat och tänker på det galna artikelförslaget ;-)
Make scrap not war :-)

2008-01-15 @ 08:52:56
URL: http://ornen.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0