hej hej

har gjort lite nya kort som ska fotas och läggas upp senare idag!
Hade tänkt ha en slappar dag idag efter helgens festligheter! är ju sjukskriven och orken är inte riktigt vad den borde...
Så blev Smurfen hemma idag med, han har hostat och och tempat upp och ner nu i 2 veckor... han har varit feberfri sen i fredags men han hostar helt förfärligt så vi har bokat tid på VC för att kolla så att det inte är ngt mer än en förkylning... hostmedicin hjälper föga så vi vill vara på den säkra sidan!!

Så inte mkt pyssel för mig idag, har uppdaterat Smurfens sida efter kalas helgen, och ska planera mina DT kort för Arkivet! Fick hem mitt första kit i förra veckan, ska bli kul o se vad jag kan hitta på!

Blev tyvärr inte så mkt fotat på kalaset som jag hade önskat .... får maila gästerna och se om de har ngr kul bilder att dela med sig av..

Tuva och WIlhelm hade båda två läder med stjärnor på sig när de träffades nu... direkt när de gick och bar på en liten GeKå:s kundvagn så fram med kameran... fick titeln i huvudet direkt... stjärn shopping .. hihi ja ja lite scrapp skadad är jag!

Här kommer en härlig sovbild på en sovande nybliven 2 åring i en helt ny outfit som han fick av Jeppa/Jennie och hennes lille Calle och Nicole

image385

dags att köpa en riktig säng snart... har inte lyckats mäta honom än men ca 95cm tippar vi på! En lång och ståtlig liten kille!!

Kram på er
image386

Kommentarer
Postat av: zizzi

Underbara barn!!!!!
Så fridfullt när de sover!!!
Vår bebis blir 3 i april....tiden flyger
trevlig kväll

2008-02-11 @ 21:52:37
URL: http://www.cissi74.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0