En liten present till söta och snälla Johan på ES - Arkaden

Ja, Johan han är en kille som, är helt underbart snäll!!! Han gör stans godaste Latte!!! Smurfen han, tycker att Johan är BÄST!!!
Som jag har skrivit tidigare så tycker jag att man ska visa sin uppskattning...
Så jag knopade i hop ett litet kort och köpte en skål som är fylld med caschew nötter (hans favorit godis).
Som han ska få av oss... Mig, Smurfen och Älsklingen !!

Kortet i sitt kuvert en annorlunad Lay out, samma sort som dop kortet. På kortet är det en hälsning till Johan från oss.

Från sidan där man ser skålen i cellofan.

Som sagt var på Esoresso House i Arkaden arbetar världens BÄSTA Johan! Som gör det bästa kaffet man kan tänka sig! Så har ni inte testat, ta en sväg dit o hälsa från mig

kram

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0