Dop kort 081207

Ett dop kort med lite anorlunda layout!
Tyvärr missade jag helt att fota kortet i kuvertet .... Sh*t happens.....

Kuvetrets framsida

Kuvertets baksida

kuvertets framsida närbild

Framsida

Kortetes framsida närbild

kortets baksida


Mallen till kortet har jag fått av min vän Jennie/Jeppa TACK!! Kommer göra många kort med denna vikningen!!
Motiven är uteslutande Magnolia denna gången! Färglagt med distress ink. Blommor fr Prima, div bling hjärtan, rev blom bord, Band, Hänge (riktigt smycke ej deco) Bibel sidorna har jag fått av Jennie, som kommer från en
gammal trasig bibel!
Biljetten är en Tim Holtz som jag har distressat kanterna på, Papper är melissa franses pink ribbon serien.





Dop är underbart!!

Kommentarer
Postat av: Pyttisens mamma

Fint dopkort, och även snygga julkort nedan!

2008-12-08 @ 21:09:49
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0