Pysslat en natt hos Jennie

Jennie o jag satt hemma hos henne en kväll och enda fram tom 04 på morgonen och pratade, drack pepsi max och knaprade riskakor och smågodis!
Fick gjort en del kort, har inte gjort ett enda kort på hela semestern och nu så fick jag i hop 8 st. Jag hade färdigmålade motiv, hade bara spill papper förutom kort basen, sen så hade jag med mig ett gäng färdig utstansade grejer! lite blommor brads o knappar!
Detta är resultatet:









Div motiv fr magnolia, hänglar, penny black, inkido, eureka, stämpelstudion... QK ,bosskut stans, blommor, stickles, band etc! Jag har gjort de flesta korten helt valfria för att kunna ha text efter behov!

Tack för titten

Kommentarer
Postat av: petraso

mega massa snygga kort hjärtat!!!!



ps missa inte formats rea........Mega bra.....12/8 occh framåt

2008-08-12 @ 18:47:53
Postat av: Susanna

Fantastiskt fina kort Angelica!

2008-08-14 @ 01:10:19
Postat av: Pyttisens mamma

Oj en sån massa snygga kort!

2008-08-17 @ 22:05:14
URL: http://rasmusnoel.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0