Min älskade lille Smurf

Min älskade lille pojke börjar bli stor... så söt o gosig e han... glad o sprallig o snäll... Han älskar att gå till sitt dagis (vet att det numera heter förskola men jag tycker att dagis känns mer hemma) o så här gosig var han i morse på väg till alla sina små vänner image274 för det är mkt kläder som ska på när det är kallt ute
image275
och här kommer en close up på ansiktet som jag bara älskar

När jag sen hämtade på dagis ef lunch så var det puss o kram kalas av hans små vänner... det är en 1-5 avdelning och det var två större tjejer o en kille som bara gosade o gosade o pussar i massor image279 den ena tjejen sa att lille Wille killen han e så söt, go, snäll, och rolig... o jag vet varför jag e kär i honom för han har så goa mjuka, tjocka ,bebis kinder .... aaahhhhh  jag bara smalt !! !!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0