tja som vanligt så har jag ingen tur :-(

Formats tävling med Inkido stämplar och jag vann inte... min vanliga tur image283
kortet finns lite längre ner i bloggen om ni vill se!

Vad händer här då på pysselfronten?! image284 kan verka som om jag ligger på latsidan men så är det inte! Jag har gjort en del julkort som har beställts och ngr som vi ska skicka och som jag skrivit innan kan jag ju inte lägga upp dem här image285 för flera av kortens mottagare finns ju här inne i bland image286

Annars så har jag fått "tummen ur" vad gäller Smurfens album. Jag "Kan" ju inte scrappa allt som händer i hans liv, då skulle jag inte hinna med ngt annat.... Men jag "light" scrappar ånga foton i hans album... Vissa skulle väl absolut inte vilja kalla det scrap alls och andra tycker att "shit" vad avancerat du gör...
Jag kallar det Light scrap image287 har fina papper och lite decosar och skriver lite på sidorna!

Kommer snart upp ngn bild på ngn av dessa sidorna!

Kram på er och hoppas att ni har det bra

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0