Pyssel kväll hos mig

Idag kommer "pyssel maffian" hit och invaderar köket!!
I kväll blir vi totalt 6 stycken som det serut nu! Jag, Hanna, mojmojmoj/Marit, Lisa/Örnen, TatooRosen/Ida och Glass/Jessica... Det ska stämplas, stansas och kanske pyssla lite på riktigt oxå!!
Vi har alltid så himlans trevligt när vi ses, alla tar med sig något så har vi god fika och härligt sällskap!
Jag har tänkt göra färdigt min Familjen Garpland-Seedorff skyllt och sen så är planen att börja göra scrappiz kort utmaning för denna veckan! Men vet hur det är planerar mycket sen vad som blir gjort ... image37 hihi

Sen så kommer Wilhelm vara hemma och Idas dotter Goa Moa kommer också! De har roligt i hop de två! Moa och Sonja var ju här med sina mammor i Måndags o busade och pysslade!!
Vendel han flyr fältet i kväll... hahaha...

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0