Några av mina favorit pyssel prytlar..

image12
Min rosa QK tång att stansa figurer och bokstäver med är
mycket bra och kommer användas väl! Fick ett presentkort
av Vendel på Format när jag fyllde 30 år, då köpte jag denna.
Mitt Classic Eliza alfabet var en 30års present av min mamma
image13
       
Här är min Tote-ally cool verktygs väska!! Som jag också köpte för Vendels presentkort!!
Den är toppen massor med fack och lådor oandra små gömmor! Det ingår även en
snurra som är magnetisk som du ställer väskan på så kan du enkelt snurra din väska och
komma åt det du behöver!! helt suveränt!!!

Kommentarer
Postat av: Örnen

Smart väska :-)

2007-05-08 @ 19:26:33
URL: http://ornen.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0