Landvetter träff

Pyssel pyssel och åter pyssel!! Det har varit mycket med pyssel denna veckan!!
Men det är ju toppen!!
Idag har vi varit i Landvetter! Hos Örnen/Lisa och Gustav.
Hanna, Wilhelm och jag tog bilen och susade till Landvetter med stämplar och annat i bagaget!!
Vi blev ett rejält gäng idag!
Lisa, Marit, Jessica, AnnChristin, Hanna, Annelie och jag... sen var det Gustav, Wilhelm, Sonja, Nora och Emma ! Så det var fullt hus i det röda parhuset!!

Jag fick inte gjort så mycket, men jag stämplade som en tok med Jessicas helt otroligt suveränt underbara rosstämpel... Den är beroendeframkallande ... kommer bild på den här lite senare!!
Sen så stansade jag lite löv, hjärtan och plåster!!

Men det viktigaste med våra träffar är ju att vi har det otroligt trevligt!

Kommentarer
Postat av: Örnen

Japp! Trevligt vad det :-)

2007-05-11 @ 23:22:14
URL: http://ornen.blogspot.com/
Postat av: Caroline / Mizty

Hej!

Kul att du blivit med blogg :-D Har spanat runt & läst lite nu!

Kramizar

2007-05-12 @ 10:57:40

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0