Hej hej

Ullared var det i Måndags! Inga direkta stora pyssel fynd ... Men det blev kuvert, skisspapper, en spill pappersförvaring, fotofix och jag stod och fingrade på en laminerings maskin.. men både Mojje o Glass sa att jag kan låna deras tills jag blir beroende !! Snälla vänner jag har!!
Sen så vart det mest tråkiga förbrukningsvaror och lite kläder och skor till min lille Smurf!!

Igår tisdag så komm Glass, Mojje, Sonja, Caroline och Jonathan hit! Det blev pyssel och skratt!! Jag fick gjort två skyltar till Edward och Sigrid, kommer bild lite senare. Sen fick jag fixat ett morsdagskort som Caroline beställt.

Så nu har jag plockat bort allt pyssel från köksbordet IGEN.... för att senare plocka fram det Igen... suck... vill ha en pyssel plats! Hoppas det blir IKEA och en bänkskiva i helgen!! Så kan jag och Vendel sitta bredvid varandra, han spela och jag pyssla!! Det blir härligt!!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0