Lite kort

 Har varit lite tyst här inne...
men i Måndags så vart det lite sällskap här av Glass och Mojje, helt spontant bara ! Glass skulle hämta sin Laminerings maskin (som jag är förälskad i .. maskinen alltså :-D ) Då när mojje och Sonja endå var ute på vift så kom de hit! Jag fick i deras sällskap gjort tre filur kort!
         
Har tyvärr fotat dem inplastade!!
Blir så glad av denna hjärt kastande lille filur!!!

Jag hade fått beställningskort av två vänner. ett till Världens bästa Mormor och till en nyfödd liten prinsessa!!
Här kommer de!
  
Mormor             bebis

Kommentarer
Postat av: mojje

härliga!!!
gillar åxå den filuren!

2007-06-08 @ 23:10:43
URL: http://mojmojmoj.blogg.se
Postat av: Carolina1979

Vilka härliga kort - kanonfina! :)

2007-06-08 @ 23:44:22
URL: http://www.carolina1979.blogg.se
Postat av: Glass

Det är bara att säga till när du behöver den igen, maskinen alltså ;-)

2007-06-09 @ 00:06:12
Postat av: Glass

Det är bara att säga till när du behöver den igen, maskinen alltså ;-)

2007-06-09 @ 00:06:26

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0