lila och ljusgröna kort!

Jag har ju mitt favorit fik i stan Espresso House på NK! Helt underbar Personal och Super god Cafe Latte!
Har ju blivit så stammis där att de alla följde min växande mage och när Wilhelm kom ut så fick vi en stor blombukett och hjärtballong!!
I fredags när jag var där och fikade så var Linda och Sara där och de har båda lagt varsin beställning på bröllops kort! Så jag har som uppgift att fixa ett kort som går i ljusgrönt och ett som går i lila....
Snart är båda klara och då kommer de upp här!!!

Min frisör Anette Henricsson på Mazi, ville också ha ett kort, till en flick konfirmand! Jag gjorde ett kort i går kväll, men det kändes bara fel från början till slut.... Så nu är det bara att börja om på nytt! Måste vara till 100% nöjd med ett beställnings kort annars är det dålig Karma ....

Ja, dags att sätta sig vid det nerstökade köksbordet igen..... image152

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0