Fick en RAK idag .... och vilken RAK det var sen då ... oj oj oj

Jag är med i en RAK lista på Familjeliv...
Idag så kom det ett brev... en RAK från Jen82....
Vilken RAK sen då...
Hade tidigare i vecka "pratat" lite i scrap tråden på Fl om det nya hÄngel pakete! Detta var den 10:e utgåvan och då hade skaaren skickat med en extra hÄngel... var av det snabbt spridit sig att vissa fått en flicka som sitter med en nalle...
Denna stämpel snackade vi om denna kväll, då en låg på Tradera till slau, frågan var hur dyr skulle den bli... och jag ville bara HAAAAA.... men det finns verkligen gränser för vad jag lägger på saker!!

Men i denna RAK som jag fick Av Jen82 idag... där i låg denna underbart söta stämpel ... jag är fortfarande helt mål lös...
WoW vilken snäll tejej som RAK:ade denna till mig!!!
TACK IGEN tjejen!!!
Här är hon den berömda hÄngeln
image118

Kommentarer
Postat av: tjej83

nä så söt den stämplen va. får gå in i raktråden o önska mej den hehe

2007-06-08 @ 23:48:29
Postat av: Smurfmamman

aaahhhhhh ska säga till tomten, har bra kontakt med honom ;-)

2007-06-09 @ 00:08:33
URL: http://smurfmamman.blogg.se
Postat av: Skumpis

Ja, den var verkligen sööööt!

2007-06-09 @ 12:22:25
URL: http://skumpis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0