vad håller jag på med nu då...

tja det är lungt på kort fronten! Har ett enda beställnings kort för tillfället! Det är ett halv A4 kort som är till ett brudpar som har en Goldenretriver... Köparna har inga önskningar alls mer än storleken... och det hade kanske varit kul att få med en hund ... hmmm klirigt... Kortet ska levereras om ca 1 vecka...
Så nu till helgen när vi är ett gott gäng som har fixat lokal och ska sitta och pyssla o äta gott hela helgen, ska jag fixa det kortet och sen även göra massor med LO:S och annat fint hoppas  jag!!

Nu är jag på G igen vad gälle LO:S vill scrappa allt jag kan hitta... och kort har jag inte brist på... måste bara tygla mig lite och se till att fixa enklare sidor oxå till Wilhelms fotoalbum... kan ju inte scrappa allt som fotas i hans liv... ojoj då skulle jag inte ha tid att göra ngt annat  image182 .... tokigt det hade blivit då .. hihi

Kommentarer
Postat av: Helena

Lycka till med beställningen.
Du undrade om musstämpeln med ljuset.Den kommer från whippersnapper.
Tack, för titten i min blogg.
/Helena


Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0