Pyssel helg i Mölnlycke

ååååhhhh är fortfarande salig... jag och mina vänner Jessica, Marit, Lisa, Ida och Martina har haft en pyssel helg! Min svägerska Gabriella kom oxå en stund på lördagen och pysslade med oss!!

Vi träffades strax innan kl 10 på lördags förmiddagen och åkte hem vid 17 på söndagen image184 såååå kul vi har haft det!!
Vi har skapat i mängder, varit smakråd för varandra, ätit snask, pizza, muffins, choklad och massa cola i olika former!!
Här kommer ngr bilder från vår super roliga helg!
           
Lisa, Ida & Marit,     Lisa & Martina,      Ida, Gabriella & Marit,  jag & Gabriella
          
Jessica, jag & Marit,   jag & Marit,   kylskåpet COLA,   jag tänker ....
  image192
färglägger till bröllopskort, två hÄngel motiv fr senaste klub paketet

Kommentarer
Postat av: Örnen

Längtar tillbaka!!!!!!!!!!

2007-07-17 @ 22:50:02
URL: http://ornen.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0