I´ve been Tagged

                                                     image203

Jag har blivit Tagged av Kikkan som en av hennes tre inspirations källor!!!  image204
ååååhhh vad glad jag blir!! Sötis där!!

SÅ nu får jag ta och lägga till ngr Tagged personer i min blogg image206

1. mojmojmoj för hennes ideér som bara sprutar ur henne, underbara kort, grym Altered och dessutom scrappar hon !!!

2. SasSa Hon är en tjej som gör så otroligt fina kort! Verkligen en stor inspirations källa !!

3. Petraso  hon har en så skön kort makar stil att jag blir helt matt. WoW om jag hade ett uns av hennes fantasi vore jag sååå glad!!

Tjejer fortsätt med det ni gör! Att inspirera många! Ni är grymma på det ni gör!!

image207

Kommentarer
Postat av: petraso

* rodnar* Tack du underbara människa!

2007-07-25 @ 17:13:13
Postat av: Carolina1979

Vad skoj - grattis, klart du förtjänar att bli tagged, du är ju jätteduktig tjejen! :) Kram

2007-07-25 @ 19:40:06
URL: http://www.carolina1979.blogg.se
Postat av: Örnen

Vad roligt att du har blivit tagged!!! Grattis!!

2007-07-25 @ 22:34:55
URL: http://ornen.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0