Julkort till "Dagis" fröknarna

Wilhelm han fick vara pepparkaks pojke i år! Sät som kristyren på en pepparkaka vart han !!
Vill ju visa lite Tack och God Jul till Wilhelms fröknar nu när terminen snart är slut! Så jag har knopat i hop kort till dem med ett foto på Wilhelm  på insidan i sin pepparkakedräkt!
Joassn och jag slet med en busig Wilhelm en kväll och ja, utav många kort blev ca 5 bra ... konstigt det där ... hihi
Här kommer i alla fall kortet
image302
Papper Majadesign, SFL och CS. Stämpeln är en hÄngel pojke som släpptes i Karlstad nu i November... senil som jag är så minns jag inte varifrån jag köpt Fridfull jul ... *skäms*

Kommentarer
Postat av: mojje

fridfull jul ser väl ut att vara pysselmyrans typsnitt!?

2007-12-13 @ 23:00:06
URL: http://mojmojmoj.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0