Elva nätter före jul

.... elva nätter före jul .... Barnen sjunger fint !!! (som liten innan jag kunde läsa så tog jag i för allt jag kunde o sjöng Älvan äter före jul... )
Det har bakats lussekatter här hemma... pepparkakor med!!
Jag har varit sjukskriven ett tag och har försökt hålla mig hyfsat aktiverad... Så Wilhelm och jag har bakat en del!! Super nica pepparkakor och Lussekatter!! Är faktiskt imponerad av mig själv !

  
Kavlar, stansar, äter deg och mjöl!!!

   
Gott med lussekatter
image311
Glad och busig pepparkaka !!! !!!! !!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Jag har kikat in o beundrar dina fina saker!

2007-12-18 @ 13:23:24
URL: http://asamia.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0