Mina 4:a bidrag till Stellas.se ´s sommar tävling

Stellas har en sommar tävling som är i tre delar och sen en fjärde om man vill bli deras Gäst DT... Jag har Scrappat till alla tävlingarna! Jätte kul utmaning och jag har fått ngr fina LO´s gjorda !!

Första
1: Skisstävling
image213
Scrappa efter denna skissen
image214

2: Lift tävling, ja som den heter Lifta LO:n
image215

image216

3: Utmaning "Du får inte - Du måste" Denna Lo tävling innehåller 3 saker du måste göra + 3 saker du inte får göra. Vi brukar köra sådana teman på våra miniträffar.
Ett kul sätt att utmana sig själv. Du måste:Använda mönstrade papper från 3 olika leverantörer
Använda ngn form stämpling
Ha med journaling
Du får inte: Använda blommor
Använda chipboard
Använda mer än 1 fotografi

image217

4: GästDT/Valfri LO Stellas söker 1 GästDT för oktober, november och december (2 LO's var månad) För att vara med & tävla så Måste man deltaga i samtliga tävlingar (skiss, liften och utmaningen) samt i Valfri LO

Tävlingen är valfri LO, enda kravet är att den inte har varit publicerad någon annanstans.

image218



Kommentarer
Postat av: Örnen

Jättefina allihopa och ÄNNU finare IRL :-)

2007-08-05 @ 15:18:05
URL: http://ornen.blogspot.com/
Postat av: Malin

Jättesöta LO:s, såg dom på stellas förut å misstänkte att dom var dina, å jag hade
rätt!!
Lycka till i tävlingen! Kram Malin

2007-08-05 @ 18:12:34
URL: http://slosa.blogspot.com/
Postat av: favvismaria

Så fin disel boy är! Jättefint med knapparna!

2007-08-06 @ 12:13:16
URL: http://favvis.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar:

Vem är du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som kan se den)

URL/Har du en blogg el hemsida?:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0